SHOPPING GUIDE

PYTANIA

  • Wszystkie pytania dotyczące oferowanych dzieł lub wątpliwości związane z funkcjonowaniem naszego sklepu prosimy kierować na dres: info@youngartstore.pl
  • Istnieje również możliwość zamieszczenia informacji dla artysty ( np o wyborze koloru, rozmiaru itp.) w trakcie składania zamówienia- w tym celu trzeba wypełnić odpowiednie pole w koszyku, a my umieszczoną tam informację prześlemy do artysty razem z informacją o złożonym zamówieniu.

PŁATNOŚĆ

  • W Young Art Store dostępne są trzy metody płatności: Przelew tradycyjny (dane i nr konta banku zostaną przesłane wiadomością e-mail), PayPal oraz płatności elektroniczne Przelewy 24.
  • Nie istnieje możliwość zapłaty za zamówiony towar przy odbiorze przesyłki.

WYSYŁKA

  • Dostępne formy wysyłki to : Poczta Polska (list polecony priorytetowy lub paczka priorytetowa), przesyłka Pocztex, przesyłka kurierska.
  • Każdy artysta sam ustala koszt wysyłki i jej formę, dlatego koszty przesyłki są różne dla każdego przedmiotu.
  • Jeśli w zamówieniu są przedmioty od dwóch różnych artystów za wysyłkę każdego z nich trzeba zapłacić oddzielnie – ponieważ artyści sami wysyłają przesyłki (firma Young Art Store nie ma swojego wewnętrznego magazynu).
  • Wysyłka następuje do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Jeśli termin przesyłki ulegnie opóźnieniu klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail.
  • W momencie gdy zamówienie zostanie wysłane wysyłamy wiadomość e-mail z numerem paczki lub numerem śledzenia.
  • Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionego towaru.
  • Istnieje możliwość wysyłki za granicę – koszty są ustalane indywidualnie przez artystę (w zależności od wagi przesyłki, jej rozmiarów a także kraju docelowego).
  • Przesyłki zagraniczne obowiązują takie same zasady jak te opisane powyżej (zmienia się jedynie czas realizacji – przybliżony czas wyliczony przez przewoźnika zostanie podany w odpowiedzi na indywidualne zapytanie).

ZWROTY

  • Towar zakupiony w Young Art Store można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.
  • Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procedury zwrotu jest wysłanie wiadomości e-mail na adres: info@youngartstore.pl – zwroty bez takiej informacji nie będą przyjmowane.
  • W wiadomości zwrotnej zawarte będą wszystkie informacje , w tym adres zwrotu ( wszystkie zwroty będą wysyłane wprost do artysty a nie do siedziby firmy Young Art Store)
  • Zwrócony towar musi być w stanie idealnym, bez żadnych wad ani widocznych śladów użytkowania.
  • Po zaakceptowaniu przez artystę zwrotu, pieniądze (pomniejszone o koszt wysyłki) będą przelane w identyczny sposób w jaki dokonano płatności.
  • Termin zwrotu pieniędzy może wynieść do 14 dni od daty otrzymania przez artystę zwrotu.

Prosimy także o zapoznanie się z naszym regulaminem.